test is really testing me out



Start from today till this thursday, we have our examination, maksud saya, test yg kecil kecil aje. But all the subjects are really stressing me out. Arghh this is so killing me, so my target, i hope setakat lulus sudah lah brai, chill sudah, baru test satu kot. Test satu? Then how about the next and next and next and next and stop right there. Allah, tolong saya ye. Saya nk main tengok jiran punya jawapan tk blh dah sebab semua muka yg tk main tengok tengok ni. So dengan ini saya anak kepada Azmi bin Aman ingin mengucapkan Goodluck for everybody yg sedang menjalani ujian itu dan banyakkan bersabar okay kawan. Including me ofcoz. :)
peace out, byee chillahh <3

not to be forgotten, Happy birthday to Dania Afdahani Md. Ali, we all love you. mah mah girlfriend ;)